Säsongens sista dukning m.m.

Efter regn kommer solsken!
Det stämde utmärkt i helgen - regn lördag sen solig och skön söndag. Nu är vi inne i säsongens sista vecka. - Sista dansen går på västerhagen till Perikles och Dur x imorgon kväll. Vi har hittat Lasse! som vi undrade var han var när frun gick poängpromenaden.
Javisst ! Här sitter han i lugn och ro!!
Men nu har han nog landat hemma i fåtöljen
(kanske inte troligt med en så driftig man??!!)
Men vid en närmare koll av kortet
- är det en elefant han har på camping tomten?
Den har då inte fått så mycket mat med en så välklippt gräsmatta. Vi får väl höra det eller vad tror Ni??


Idag har Haverdals 4H  varit här och spelat en golf runda och ätit glass



 Här är det full konsentration, några spikar blev det också av så duktiga golfare. Hoppas Ni hade en trevlig kväll,

Har besökt Skintaby smedja idag där Martin Berntson håller till. Det måste jag bara rekomendera Er att göra ett besök vid tillfälle Jag hade tyvärr inte kameran med mig denna gång så jag får återkomma med bilder så Ni förstår vad jag menar.
[Bild kommer senare]


Nu lägger jag in bilderna på säsongens sista dukning med hösten som tema. Nu får vi njuta av naturens underbara färger och se fram emot en ny säsong 2009.




Tända lite ljus och mysa!!

Vi vill passa på att Tacka alla våra gäster för denna säsongen och hoppas att vi ses igen nästa säsong. Jag kommer att försöka att lägga in vad som händer och sker här under hösten och vintern.
På åter hörande
/ Anna-Lena & Stefan




Kommentarer
Postat av: elin johansson

Åh vilken fin dukning,Anna-Lena! Kransen var underbar. Ha det bra..

2008-09-18 @ 14:36:26
Postat av: camilla skärblacka

hej på er i haverdal!

nu vill vi snart ha en uppdatering om vad som händer hos er så vi kan få längta lite extra mycket tills nästa sommar. är så nyfiken på de sista korten du tog. vi kanske inte fastnade på bild ,vem vet. ha det bra.

kramar från oss i skärblacka

2008-10-03 @ 19:04:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0