Hej igen!

Oj Oj vad tiden går Det lackar mot jul, och det är mycket som ska hinnas med, inte minst att njuta av att tända ljus o dricka glögg! Jag har varit på julmarknad på Lilla Böslid -Hallandsjul heter den och är jätte mysig, vi var där och dekorerade cafét och hade inspiration i julklappsinslagning. Jag och Birgitta Svensson. Jag lägger in några bilder här


                                        
Paketinslagning och julinspiration


                                

Utanför dörren till cafe´t

Nästa inlägg blir dragning av vinnare i barntävlingen Hitta krabborna. Spännande!

Anna-Lena


Kommentarer
Postat av: camilla skärblacka

hej på er!

hoppas att ni har haft det bra och njutit av lite ledighet. har saknat bloggen men blev mycket glad när jag såg att du uppdaterar den. längtar redan till våren så vi får komma ner till er igen men först ska vi rå om varandra lite i jul.



kram camilla

2009-12-06 @ 20:23:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0