1- ÅRS Jubileum!!

Idag 28/3  fyller Haverdals campingblogg 1ÅR 



Tänkte jag skulle göra något kul av det, och vad är kul?-Jo att vinna är KUL såå -En tävling får det bli . Lägg en kommentar till detta inlägg om vad ni tycker om bloggen och var med och tävla om ett än så länge hemligt PRIS. Lämna mailadress så jag kan maila vid ev. vinst. Alla kan vara med och tävla. Tävlingen pågår en vecka (4/4-09)precis som kalaset!  Välkomna!
Ha en fortsatt trevlig helg!

Tryckfelsnisse var framme men nu är det rätt. Tack

//Anna-Lena & Stefan

Kommentarer
Postat av: Solbergagänget

Konstigt datum! Har vi missat uppställningstiden?

Spara tårtan (eller ny) så äter vi upp den om tre veckor och fem dagar.

2009-03-29 @ 17:31:05
Postat av: Ewa o Roland

Tårtan ser väldigt god ut, men den är nog lite seg mår vi kommer.

2009-03-30 @ 19:42:57
Postat av: Ewa o Roland

Tårtan ser väldigt god ut, men den är nog lite seg mår vi kommer.

2009-03-30 @ 19:45:41
Postat av: marie andersson

Jag vill gärna ha en stuga. Det tycker jag kunde vara ett trevligt pris i början av maj. Skulle kunna inviga växthusfiket och ta en runda på nya banan.

häls

Marie

2009-03-30 @ 22:10:00
Postat av: Lena o Kenta

1år men du har fel månad eller menar du inte28/3 gillar bloggen och är sugen på semester nu längtar ner till er så mycket.

2009-03-31 @ 20:50:36
Postat av: Lasse & Liz

Grattis bloggen !

Tänk att det är 1 år sedan som du kom till oss genom rutan. Du skev dej in i våra hjärtan, lite försiktigt i början, men sedan allt mer tuff och rolig läsning. Alla dessa vackra bilder på djur, natur och bordsdukning (påskdukning?)

Vi har sett fram mot alla nya inlägg under vintern, som förstås gjort att vi längtat än mer

till säsongen. Fortsätt i samma stil på ditt andra år.

Vårglada hälsn. från Karlssons i Nässjö

2009-04-01 @ 09:18:22
Postat av: Barbro o Roland, Bankeryd

Ett år med en blogg som bara blir bättre och bättre, ni samlar era gester med diverse "gester".

Vi längtar ner till havet som bara katten - snart är det dax, vi sitter vid ratten.

Att se Stefan komma cyklandes mellan gatorna känns tryggt, då vet vi att allt hålls rent och snyggt.

Med Eva-Lena bakom kameran vi få vara birädda innan vi vet ordet blir vi "avklädda".

Nilssons på 88-an



2009-04-02 @ 21:26:42
URL: http://www.haverdalscamping.se
Postat av: Pernilla Emanuelsson

Måste ju vara framme när det gäller tävling! Kommer och hälsar på er på campingen i sommar en sväng tror jag bestämt! Jag måste ju shoppa lite inredningsdetaljer nu när jag fått iordning på lägentehen.. :)

Ni får ha det så bra tills dess!

2009-04-03 @ 13:23:31
URL: http://pernillaemanuelsson.blogspot.com/
Postat av: Maria Berg

Vad kul jag hann!!!

Oj oj vad spännade det skall bli med pris - även om jag inte vinner kommer det definitivt att glädja någon/några.

Men jag hoppas på turen på min sida.

Härligt det som familjen Karlsson från Nässjö skriver.



Jag må då säga att jag blir sugen att campa i min närhet i år.

Vad roligt det var att träffa dig igen och vad himla fint Annelie har fått det.

Kram tills vi hörs igen,

Maria Berg



2009-04-03 @ 19:53:01
URL: http://alltkangronska.blogspot.com/
Postat av: Karin Johansson

Grattis bloggen på 1-års-dagen. Jag följer utvecklingen hos er med glädje. Ni jobbar oerhört hårt och förtjänar all lycka. Jag ska försöka komma och hälsa på i sommar, det var så länge sen vi sågs. Massor med kramar från Karin. Ps. Ingen tävling för mig, ville bara säga hej. Ds.

2009-04-04 @ 09:14:31
Postat av: Anonym

Hipp hipp hurra på denna födelsedag. Det är väldigt spännande att följa vad som händer på campingen och trevlig blogg att läsa. Nu när sol och värme kommer så längtar man än mer ner till er men snart är det dags. Hälsningar från Familjen Aellig plats 91

2009-04-04 @ 15:01:56
Postat av: Camilla & Christian

Hipp hipp hurra på denna födelsedag. Det är väldigt spännande att följa vad som händer på campingen och trevlig blogg att läsa. Nu när sol och värme kommer så längtar man än mer ner till er men snart är det dags. Hälsningar från Familjen Aellig plats 91



2009-04-04 @ 15:06:50
Postat av: camilla skärblacka

grattis på 1 års dagen. alltid kul att följa bloggen missade ju tyvärr tävlingen pga att vi varit i fjällen och åkt skidor. lycka till alla som varit med och tävlat. ser fram mot en underbar säsong med mycket gemenskap. snart är det äntligne daxs att träffas igen. kram till er alla. från oss på plats 73

2009-04-05 @ 23:03:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0