Strandinspiration

Som jag skrev i förra inlägget så kommer här några bilder från min strandispiraton på Turmässan
Min mening var att jag skulle suttit och arbetat med snäckor mm. men det blev inte riktigt så, fanns ingen ström till min limpistol -så handikappad man blev då!. Funderar på kurser i sommar är det något som är intressant? Svara gärna med ett inlägg.Tack.

    

 
Detta är havsänglar från haverdal. Jag hoppas det ger lite inspiration till vad man kan göra av snäckorna man plockar på semestern. Annars kan man köpa dom i min lilla presentbutik UNDER TAKÅSEN. Välkomna!

//Anna-Lena

Kommentarer
Postat av: Karin

Det var helt klart de vackraste strandänglar jag sett!!!!

2009-03-24 @ 14:25:33
Postat av: Lena,Frida

låter intressant få se om vi kan vara med

2009-03-26 @ 18:12:27
Postat av: Pernilla Emanuelsson

Här händer grejjor må jag säga! Köket, minigolfbanan, staketet och trädrensning.. Det ser riktigt bra ut!!! Ska bli kul att hälsa på i sommar!

2009-04-03 @ 13:30:07
URL: http://pernillaemanuelsson.blogspot.com/
Postat av: Camilla & Christian

Otroligt fina änglar. Hälsningar Camilla Aellig

2009-04-04 @ 15:11:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0