Tur mässan

Så är Turmässan över för i år. Det var kul att vara med, så mycket folk!! Jag målade ansiktsmålning här kommer en bild på en av mina små "kunder" Tack Emilia för att jag fick fota dig Hoppas du och mamma hade en trevlig dag på mässan! Är ni i krokarna runt Halmstad så Välkomna in till vår camping!

     



Så här fin blev Emilia när  hon var klar!

I Halmstad montern fanns Ann-charlotte med personal från turistbyrån och biljettcentrum och informerade besökarna om vårt vackra Halmstad och allt kul man kan hitta på här.

         

För barn och andra leksugna fanns det en stor sandlåda imitten av montern med härlig byggsand där man tävlade om en dag med livräddarna i Tylösand.



Kul med besök av våra egna gäster i montern! Tack för en trevlig dag på Turmässan
Det kommer lite mer bilder på mina havsänglar och lite annan inspiration jag hade med på mässan i nästa inlägg.

//Anna-Lena , Stefan & Rebecca

Kommentarer
Postat av: Helena

Synd att vi inte hade tillfälle att besöka er på Turmässan. Följer med stort intresse hur vår favoritcamping växer. Vi ser verkligen fram emot äventyrsgolfen i sommar.



Lycka till med allt.



Kramar från familjen Johansson i Göteborg

2009-03-24 @ 14:00:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0