Påskmässan

Hej!

Hoppas Ni alla hade en riktigt skön påskhelg, påskafton bjöd ju på ett härligt vårväder sen blev det ju lite regn på det.
Men det kan man ta när man känner att våren är på gång, eller hur?
Här kommer lite bilder från påskmässan där jag var och sålde hattar och vintage ägg.



Här är installationen som jag gjorde, en tupp o en höna (den som ligger ner)


Hattar från Madagaskar -Rättvise Handel är det som säljer dom. Har varit med i tidningen Lantliv och i
Stjärnorna på slottet Meg Westergren hade en av dessa hatter på sig, den som skymtar uppe i hörnet. Kul tycker jag.

Till sist  lite vintage ägg.
Det är Maria Berg som har tagit bilderna som jag har fått lägga in.

Ha en fortsatt trevlig vecka och njut av vädret!

//Anna-Lena

Kommentarer
Postat av: Liz Karlson pl 80

Hej, 14 dagar kvar! Städning av husvagnen är i full gång. Ser fram emot helgerna framöver. Vi ses!

PS. Kunde inte se bilderna i inlägget om påskmässan?

2010-04-10 @ 09:41:16
Postat av: Curre & Annkatrin

Nu är det snart dax om 2 veckor Vi längtar!!!

2010-04-11 @ 20:16:32
Postat av: Maria Berg

Tokigt att bilderna inte går att få upp - jag har använt mig av samma bild här - http://alltkangronska.wordpress.com

och där funkar det.

Skall fundera lite, MB

2010-04-11 @ 22:18:30
URL: http://mariaberg-garden.blogspot.com/
Postat av: camilla skärblacka

ja nu är det snart äntligen dax. härligt att få komme ner till härliga haverdal igen och träffa alla underbara människor. hoppas att vi alla får en underbar sommar tillsammans.

kram från oss på plats 73

2010-04-13 @ 23:28:53
Postat av: Camilla och Christian pl 91

Ja nu längtar man verkligen.

2010-04-15 @ 08:45:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0