Nu grönskar det!!!!!

Trollhasseln blommar för fullt 

 
                   

Och det grönskar för fullt!

VÅREN är här !!!! Härligt Va?

I helgen händer det mycket: det är Tur mässan i Göteborg, men vi ska inte delta i år men besök gärna Halmstad montern och mässan det brukar vara trevligt. Själv ska jag vara på påskmässa på Lilla Böslid utanför Halmstad mot Laholm, jag ska sälja hattar stråhattar som är sommarens "fluga"-  har man stråhatt i sommar så är man helt rätt ute!
eller inne! Ska bli kul att testa något nytt, jag ska nog ha en "hattdag" på campingen också. Bilder kommer efter helgen. Jag har gjort en installation också med påsktema som ska vara med på påskmässan -bild kommer. Det är hantverk,mat och trädgårdsutställare konstutställning mm, så har Ni vägarna förbi kom in och få lite vår o påskinspiration  Välkomna !!!!

//Anna-Lena


Kommentarer
Postat av: Freedomtravel

Härligt härligt att våren ääntligen kommer!

2010-03-25 @ 07:33:57
URL: http://www.freedomtravel.se
Postat av: Ewa o Roland

Vi längtar så. Men först blir det Turistmässan sedan påsk med tran dans (Hornborgasjön). Så måste vi hänga in vinterkläderna, montera sommardäcken,så är vi klara för ännu en sässong i fina Haverdal.

Ewa o Roland

2010-03-25 @ 19:17:47
Postat av: Gunvor o Janne

Äntligen vår o snart dax att komma till Haverdal ,ska bli toppen vi längtar

Ha de gott till vi ses

Gunvor o Janne

2010-03-26 @ 20:07:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0