Valborgmässofirande

Firade vi med tillverkning av vårkransar
tipspromenad och eldfest med korvgrillning,
efter att de skjutit av fyrverkerierna på
Annies Gård, vårtalat och sjungit in våren.
Lite bilder som Anette tog vid grillningen
Jag hade god hjälp av en scout som tur var!



   

 


     

I samband med grillningen hade  vi
en insamling till Barncancerfonden
istället för att betals för korv o bröd
fick man lägga vad man ville i kassan så
skänker vi det. Vi fick ihop 730 kr som vi sätter 
in till barncancerfonden. Jag gjorde likadant i påskas
när jag hade annsiktsmålning då fick jag in 610 kr
som jag har satt in. Kommer att göra det några
gånger till under säsongen.  Tack alla för bidrag och
en trevlig kväll hoppas vi ses till Kristihimmelfärdshelgen
Då ska vi ha Vårbuffé med snapsprovning i Orangeriet
Endast 350 kr/kuvert Hopp o skoj mm
Varmt Välkomna!!

Anna-Lena & Stefan med personal

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0