Så är jag på banan igen!

När jag äntligen hade fått igång hemsida och blogg så kom jag inte in och kunde uppdatera min sida. Jag var ute och fotade när snön föll över Haverdal och kung Bore tog över vårens framfart. Det hade vi ju inte räknat med, blommorna som kommit upp fick böja på nacken och har inte riktigt rest sig ännu. Så nu får Ni hålla tillgodo med lite gamla bilder först: Sen kan jag ju rapporter att fåglarna sjunger flitigt så det finns gott hopp. Nästa gång blir det lite bilder från ombyggnaden hoppas jag. Ha en fortsatt trevlig kväll
Anna-Lena


450100-12450100-9450100-8

Kommentarer
Postat av: jonny

ar ni någon mail adress som fungerar ? //jonny

2008-04-06 @ 21:04:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0