Vinterbad

Vi fotade det stora julbadet 2009 som bara blir större o större. runt 100 talet var det som trotsade kylan(detta var ju innan den bet i riktigt ordentligt) och sprang i vågorna!!! Så härligt. Jag o Stefan hade året till ära, 5 års jubileum tror jag, fått en personlig inbjudan från fam. Lundgren (vars son startade det hela) Tyvärr så har inte modet infunnit sig. Kanske till nästa jubileum -men jag lovar inget!!! Här kommer lite bilder

Man får vara snabb det börjar kl.11.00 och på några minuter är det över, förstår inte det!!! Vi var lite sena denna gången så detta var de sista dopparna. Men fler var på stranden, det såg ut lite som en sommardag.


                  

                                  

Nu snöar det utanför fönstret igen, när kommer våren?

Det är bara att hålla ut snart är den här!

//Anna-Lena & Stefan

 


Kommentarer
Postat av: Freedomtravel

Huh, visst längtar jag efter att bada, men för min del får det gärna vara "lite" varmare i vattnet ;)

2010-02-16 @ 21:17:22
URL: http://www.freedomtravel.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0